Proces upublicznienia oszacowano na półtora roku, z zastrzeżeniem, że złożenie na GPW odpowiednich dokumentów i wniosków jak i wyznaczenie daty debiutu zależeć będzie również od czynników rynkowych, a na te podmiot mieć nie będzie wpływu. W ramach ustalonego harmonogramu dokonano m.in. pracowania strategii rozwoju na kolejne lata, przyjętej uchwałą Zarządu; podwyższenia kapitału zakładowego podmiotu w ramach spółki z ograniczoną odpowiedzialnością; podpisano umowę z podmiotem uprawnionym do prowadzenia rejestru akcjonariuszy; dokonano zmiany formy prawnej i przekształcenia w Spółkę Akcyjną; precyzyjnie określono potrzeby kapitałowe związane z planem ekspansji i umiejscowiono je w czasie; zdefiniowane cele właścicielskie, w szczególności maksymalny próg rozwodnienia przy kolejnych emisjach akcji; przeprowadzono emisję akcji w modelu Friends&Family, w której uczestniczył pośredniczący w niej Dom Maklerski; podpisano umowę z Autoryzowanym Doradcą w ASO (New Connect), elementami której było w szczególności przygotowanie dokumentu ofertowego, dokumentu informacyjnego, przeprowadzenie procedury dopuszczenia podmiotu do obrotu giełdowego i doradztwo w obrocie publicznym; z sukcesem przeprowadzono w ramach ustawowych limitów kolejną emisję akcji skierowaną do prywatnych inwestorów; złożono wniosek o wprowadzenie wszystkich akcji do obrotu publicznego i wyznaczenie dnia debiutu podmiotu na giełdzie. Na każdym z etapów podmiot miał zapewnione doradztwo i pomoc prawną; wszelka dokumentacja (poza tą zastrzeżoną dla Domu Maklerskiego i Autoryzowanego Doradcy) przygotowywana była dla podmiotu w oparciu o obowiązujące przepisy. Podmiot, przy poszanowaniu interesu pierwotnych właścicieli, na przestrzeni nieco ponad półtora roku pozyskał kapitał na dalszy rozwój (co de facto w kolejnych okresach stało się faktem), stał się spółką publiczną, a dzięki temu uzyskał możliwość codziennej wyceny prowadzonego biznesu i jego perspektyw oraz możliwość stosunkowo łatwego pozyskania kapitału w przyszłości w razie gdyby zaszła taka potrzeba. Będąc już spółką był na bieżąco wspomagany przez agencję PR/IR, a przez Autoryzowanego Doradcę w procesie wypełniania obowiązków informacyjnych spółki publicznej.